poniedziałek, 11 listopada 2013

Diamond Lipgloss od Glazel Visage

Ja pierwszy raz trafiłam na wzmiankę o Glazel Visage u Zmalowanej, a potem widziałam ich już wszędzie. Sponsorują różne konkursy, organizują Akademię Piękna sygnowane swoją marką. Po prostu są wszędzie i chwała im za to, bo są to naprawdę bardzo dobre kosmetyki w rozsądnej cenie, a podejścia do klienta powinni wykładać na uczelniach, bo jeszcze z żadną inną firmą nie miałam tak dobrego kontaktu. Kupiłam od nich kilka produktów i zamierzam o nich napisać, ale pomyślałam, że zacznę od czegoś co pięknie się prezentuje nie tylko w opakowaniu, ale i na ustach. Specjalnie użyłam każdego z nich na ustach abyście mogli przekonać się jak prezentują się na ustach i dzięki temu sama je lepiej poznałam. Mowa o błyszczykach Diamond Lipgloss z pięknym diamentowym połyskiem. Część z nich daje bardzo subtelny transparentny wręcz kolor, ale jest kilka które świetnie kryją. Wszystko zresztą widać na zdjęciach.





Wszystkie kolory do obejrzenia na www.ekaterinakozlova.com




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz